Η επιστροφή των καλλυντικών προϊόντων και αξεσουάρ, τηρουμένων των όρων υγιεινής, μπορεί να γίνει ως εξής (ν.2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή):
1. Δικαίωμα Υπαναχώρησης:
Για λόγους υγιεινής, η επιστροφή καλλυντικών προϊόντων και αξεσουάρ γίνεται δεκτή μόνο εφόσον παραμένουν σφραγισμένα και στην αρχική τους συσκευασία.
Ο καταναλωτής μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων και να επιστρέψει τα προϊόντα στην εταιρία εντός του ίδιου διαστήματος, αφού επικοινωνήσει με την εταιρεία στο info@beautymind.gr
Δεν δεχόμαστε ακυρώσεις ή επιστροφές προϊόντων που έχουν χρησιμοποιηθεί, εκτός αν είναι ελαττωματικά. Για λόγους υγιεινής, δεν δεχόμαστε επιστροφές σε βερνίκια νυχιών, μολύβια, mascara, eyeliner, lip gloss, κραγιόν και προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα.
Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη (4,00€).
2. Λανθασμένη Αποστολή Προϊόντων/Σπασμένα Προϊόντα:
- Εάν η εταιρεία αποστείλει λάθος προϊόν (διαφορετικό από αυτό που παραγγέλθηκε), ή κάποιο προϊόν έσπασε κατά την μεταφορά, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να το επιστρέψει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών (αφού ενημερώσει την εταιρεία στο info@beautymind.gr, εντός 24 ωρών από την παραλαβή, σε διαφορετική περίπτωση δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή).
Σε αυτή την περίπτωση, η εταιρεία επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής και αποστολής του σωστού προϊόντος.
3. Ελαττωματικά Προϊόντα:
Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με την εταιρεία στο info@beautymind.gr , και σε κάθε περίπτωση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών
Η εταιρεία αναλαμβάνει την αντικατάσταση του ελαττωματικού, καλύπτοντας τα έξοδα επιστροφής.
4. Διαδικασία Επιστροφής Λανθασμένων ή Ελαττωματικών Προϊόντων:
- Ο πελάτης πρέπει να ενημερώσει την εταιρεία για την πρόθεσή του να επιστρέψει το προϊόν το και σε κάθε περίπτωση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών
- στο info@beautymind.gr ή στο 211 3450800
- Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση και να συνοδεύονται από τα σχετικά παραστατικά αγοράς.
- Η εταιρεία θα ελέγξει τα επιστραφέντα προϊόντα και, εφόσον επιβεβαιωθεί το λάθος ή το ελάττωμα, θα αναλάβει την αντικατάσταση τους.
5. Επιστροφή Χρημάτων:
Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού του πελάτη, ο οποίος πρέπει να γνωστοποιηθεί εγγράφως στην εταιρεία.
6. Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν παραλάβει την επί αντικαταβολή παραγγελία του, κι αυτή επιστραφεί στην εταιρία, η επόμενη παραγγελία του θα είναι δυνατή μόνο με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας και θα επιβαρυνθεί με τα έξοδα αποστολής και επιστροφής της μη παραληφθείσας παραγγελίας.
7. Aκύρωση Παραγγελίας:
Η εταιρεία θα ελέγξει τα επιστραφέντα προϊόντα και, εφόσον επιβεβαιωθεί το λάθος ή το ελάττωμα, θα αναλάβει την αντικατάσταση τους.
Ακυρώσεις παραγγελιών γίνονται μόνον τηλεφωνικά επικοινωνώντας με την εξυπηρέτηση πελατών της Beautymind στο τηλέφωνο επικοινωνίας 211 3450800. Σε περίπτωση μη έγκαιρης ακύρωσης της παραγγελίας ο πελάτης χρεώνεται με το κόστος των μεταφορικών.
Σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας σας για οποιονδήποτε λόγο, η διαδικασία αποδέσμευσης του αντίστοιχου ποσού στο υπόλοιπο της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιήσατε για την αποπληρωμή της συγκεκριμένης παραγγελίας ξεκινά εντός δύο εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης και ολοκληρώνεται σύμφωνα με την διαδικασία αποδέσμευσης που ακολουθεί ο εκδότης της πιστωτικής σας κάρτας τραπεζικός οργανισμός.
8. Δεν δεχόμαστε επιστροφές προϊόντων που είναι σε προσφορά.
9. Οι επιστροφές πραγματοποιούνται μόνο μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική.
Με τους παραπάνω όρους, διασφαλίζεται η τήρηση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας κατά την επιστροφή των καλλυντικών προϊόντων.